Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wróbel Grzegorz
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Promocja handlowa
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Marketing w procesie podejmowania decyzji : 1. Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa; 2. Marketing mix w strategii marketingowej firmy; 3. Produkt a usługa; 4. Zastosowanie cyklu życia produktu w promocji [i inne] II. Promocja jako element mieszanki marketingowej : 1. Specyfika i zadania promocji; 2. Starategia i etapy promocji; 3. Miejsce promocji w marketingu mix III. Charakterystyka wybranych elmentów promocji : 1. Reklama; 2. Programowanie celów reklamy; 3. Zasady konstruowania przekazu reklamowego; 4. Dobór środków przekazu reklamy; 5. Reklama telewizyjna; 6. Reklama w internecie; 7. Reklama radiowa; 8. Prasa codzienna; 9. Treść przekazu reklamowego; 10. Reklama zewnętrzna; 11. Marka i znak firmowy; 12. Slogan reklamowy; 13. Marketing bezpośredni; 14. Telemarketing; 15. Direct mail i tele mail; 16. Database marketing- bazy danych teleadresowych; 17. Targi jako element skuteczniejszej prezentacji oferty; 18. Public relations-definicja i cele [i inne]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej